Organisatietalent gezocht voor de Achterhoek!

De Achterhoek staat bekend om haar krachtige regionale samenwerking met ondernemers, organisaties en overheden om goed wonen, werken en leven in de regio na te streven. Daar kun jij een bijdrage aanleveren!

Wil jij jezelf uitdagen en tijdelijk je organisatietalenten inzetten voor de Achterhoek? Vind je het leuk om meerdere ballen in de lucht te houden, kun jij je aandacht goed verdelen? Dan is de tijdelijke rol misschien wel dé perfecte rol voor jou!

Jouw rol

Je ondersteunt onze programmamedewerkers, communicatiemedewerkers en het bestuurssecretariaat. Je verleent facilitaire en algemene ondersteuning gericht op een optimaal verloop van de werkprocessen. Uiteraard draag je zorg voor de voorbereiding en afhandeling van onze Thematafels vergaderingen en bijeenkomsten van onze Achterhoek Raad. Verder ben je betrokken bij de voorbereidingen van ons Lentefestival 2026. Je organiseert de planning en het beheer van bestuurlijke en ambtelijke afspraken en agenda’s. Verder verricht je correspondentie- tekstverwerkingswerkzaamheden en zorg je voor de archivering in onze digitale systemen. Kennis van IBabs en OneGov is een pre.

Jouw profiel

Je bent proactief, flexibel, besluitvaardig, oplossingsgericht en kunt snel schakelen tussen de verschillende werkzaamheden. Je bent snel thuis in diverse systemen. Je weet onder tijdsdruk te prioriteren en kwaliteit te blijven leveren. Plannen en gestructureerd werken gaat bij jou op de automatische piloot. Je werkt doelgericht, bent communicatief en bestuurlijk sensitief en houdt daarbij van humor in je werk. Je hebt minimaal mbo-niveau.

Hebben we jouw interesse gewekt?

Neem dan contact op met Angelique Zweers-Jansen (Bestuurssecretaresse| HR-ondersteuner) via 0618-70 87 73 of a.zweers@8rhk.nl. Bereikbaar van maandag tot en met donderdag.