Is gerichte marketing iets voor mijn bedrijf?
Ontdek het! Ga daarvoor naar de Masterclass ‘Inzet gerichte marketingacties’ met Christian de Smit. Reputatie komt te voet en gaat te paard. Het is daarom van belang een slimme marketingaanpak te hebben om aan je reputatie te werken. Hoe kun je deze reputatie dan inzetten om sneller te groeien? Maar belangrijker nog, met het snel veranderende landschap rondom digitale marketing en wetgevingen (AVG), hoe ga je om met je marketingstrategie en waar moeten we rekening mee houden? En natuurlijk hoe doe je dit zonder dat de kosten uit de klauwen lopen?
Christian de Smit is directeur bij CIAD Media Intelligence, een organisatie die klanten adviseert hoe zij grip kunnen krijgen op hun (digitale) marketing. Dit kan variëren van strategisch advies, auditing en verandermanagement tot en met volledige implementatie van (marketing)technologie, data-analyse en in-house in-house van (digitale) media activiteiten. Op dinsdag 5 juli 2022 gaat hij in een gesprek met incubator manager Rogier de Haan over gerichte inzet van marketing voor het behalen van de groeidoelstelling van de organisatie. Enkele punten die aan de orde zullen komen:
- Hoelang / hoeveel kost het om een reputatie te bouwen?
- Hoe maak ik het resultaat van marketing acties meetbaar?
- Er zijn vele aanbieders, hoe kies ik de juiste?
- Wat zou jij doen als je over een oneindig budget zou beschikken?
Bent u benieuwd naar de antwoorden op bovenstaande vragen, of hebt u zelf een vraag, kom dan op 5 juli om 16:00 uur naar De Steck.
Aanmelden kan hier
Het programma bestaat uit acht kennissessies op de eerste dinsdag van de maand. We starten om 16:00 uur. De kosten bedragen €450 voor het gehele programma of €75 als u een losse masterclass wil bijwonen. Bedragen zijn excl. BTW.