Achterhoek toont zich als Demoregio ‘Nederland in het klein’ in Den Haag
Voor alweer de 14e keer organiseerde de Achterhoek een eigen Lentefestival in Den Haag om een goed gesprek te organiseren tussen Tweede Kamerleden en bestuurders uit de regio. Onder de titel ‘De Achterhoek als Demoregio ‘Nederland in het klein’’liet de regio zien hoe landelijke vraagstukken innovatief in de Achterhoek opgepakt kunnen worden. Om vervolgens succesvol een doorstart…

